Przelew tradycyjny
Płatności za zamówienia można dokonać bezpośrednio na nasze konto bankowe:
PKOBP Odział 1 w Grudziądzu
PLN PL 89 1020 5040 0000 6402 0125 0927
EUR PL 13 1020 5040 0000 6802 0125 1032
USD PL 18 1020 5040 0000 6602 0125 1040
SWIFT CODE BPKO PL PW
DotPay
W naszym sklepie możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym. Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu DotPay, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu. System DotPay posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji. Po dokonaniu płatności wrócisz na stronę KORBIK, a Twoje zamówienie zostanie pomyślnie złożone.
Za pobraniem
Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera. Upewnij się, że podany adres jest prawidłowy i zawiera kompletne informacje potrzebne do doręczenia Ci paczki. Zwróć również uwagę na poprawność podanego numeru telefonu, ponieważ w dniu dostawy zostaniesz powiadomiony SMS-em, zawierającym również numer telefonu lokalnego oddziału DPD. Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności.
Kurier firmy DPD nie jest zobowiązany do wydawania reszty.
PayPal
Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność.
Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana – przeważnie trwa to jedynie kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayPal, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. Zwróć jednak uwagę na to, że sporadycznie może dojść na stronach PayPal do błędów, na które nie mamy wpływu.
W razie dalszych pytań dotyczących płatności, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta. Możesz to zrobić:
- przez e-mail: biuro@korbik.com.pl
- pod numerem telefonu: 56 46 248 08 (czynna od pon-pt. w godz. 7-16), lub 603 555 785 (po godzinie 16)